loading...

آموزش یوگا

استفاده از تسمه یوگا روش مناسبی برای جلب کمک به خود در تمرین یوگا است. مهم نیست که سطح تجربه شما با یوگا چیست ، یک تسمه می تواند کمک های مفیدی در پشتیبانی ، تراز و وضعیت قرار دهد. اما تسمه یا بدون بند

مهدی بازدید : 669 سه شنبه 31 تیر 1399 نظرات (0)

استفاده از تسمه یوگا روش مناسبی برای جلب کمک به خود در تمرین یوگا است. مهم نیست که سطح تجربه شما با یوگا چیست ، یک تسمه می تواند کمک های مفیدی در پشتیبانی ، تراز و وضعیت قرار دهد. اما تسمه یا بدون بند ، می توانید شروع به گرم کردن عضلات کنید و بر روی انعطاف پذیری خود با رایگان 30 روز یوگا چالش کار کنید. البته داشتن تسمه ای در هنگام کار با چالش به ایجاد انعطاف پذیری شما کمک می کند و پشتیبانی می کند.

 

به یاد داشته باشید که بیش از حد هیجان زده نشوید و با زور حرکتی را انجام ندهید! همیشه به بدن خود گوش فرا دهید و در هنگام استفاده از تسمه اجازه دهید بدن در زمان خودش باز شود.

 

1. کشش جانبی

کشش جانبی با بند یوگا برای کشیدن بازوها ، شانه ها و قسمت های بدن ، بند خود را کمی گسترده تر از عرض شانه نگه دارید. به آرامی از یک طرف به طرف دیگر ، کشش و باز کردن شانه ها و هر طرف بدن.

کشش جانبی

2. باز کردن شانه ها

شانه ها را با بند باز کنید و بند را کمی گسترده تر از شانه های خود نگه دارید. بازوهای خود را مستقیماً به سمت جلو بکشید و به آرامی دوباره به عقب بکشید و به پشت خود ادامه دهید.

 

این یک روش قدرتمند برای باز کردن شانه ها و اطمینان از حرکت راحت است. دستان خود را به اندازه کافی روی بند ببندید ، و بازوها را بیش از احساس راحتی مجبور نکنید.

باز کردن شانه

3. خم به جلو نشسته ، Paschimottanasana

خم به جلو با بندها برای باز کردن همسترینگ خود ، وسط بند را در اطراف توپ پاهای خود قرار دهید. با دستان خود را تا انتهای بند نگه دارید و پاها را صاف کنید.

سعی کنید که کمر خود را صاف نگه دارید . به آرامی خود را به جلو بکشید.
خم به جلو نشسته
4.کشش کشاله پا
زاویه محدود با بندها برای کشش ران ها و باسن داخلی ، به Bound Angle Pose بیایید. حلقه ای را از بند بسازید ، و آن را در اطراف ساکروم خود و زیر پاها قرار دهید. بند بند هر چه محکم تر باشد ، پاهای شما به بدن شما نزدیک تر خواهد شد. همچنین می توانید در باز شدن باسن خود دراز بکشید.
5- کشش ساق پا
کشش پا با بستن استراپ : دراز کشیدن. یک پا را بلند کنید ، وسط بند را روی توپ کف پای خود قرار دهید. پای خود را به سمت سقف بلند کنید و به آرامی شروع به صاف کردن پا کنید.
آرنج های خود را روی زمین نگه دارید و مطمئن شوید که شانه های شما خسته نشده است.
کشش ساق پا
6. گسترش دست تا انگشتان پا
دستان خود را به بند بزرگ با بند ببندید یک حلقه در انتهای بند تهیه کنید و پای خود را در حلقه قرار دهید.
زانو را بلند کنید و با همان دست جانبی به بند بپیچید. پا را به آرامی صاف کنید و از هر دو دست برای ورود به حالت استفاده استفاده کنید.
هنگامی که احساس راحتی کردید ، دست مخالف را به دور کمر خود رها کنید و با یک دست به بند ببندید.
7. ناتاراجاسانا
رقصنده ها با تسمه ها حلقه بزنید در انتهای بند ، و پای خود را در حلقه قرار دهید. برای ایمنی در نزدیکی یک دیوار بایستید و هنگام نگه داشتن انتهای دیگر بند ، دستان خود را به سمت بالا بکشید و آرنج ها را به سمت آسمان نشان دهید. بر روی بند فشار آورید و پاها خود را بصورت موازی با زمین قرار دهید 
ناتراجاسانا
8.  Janu Sirsasana
سر تا زانو را با بندهای استارت در دانداسانا قرار دهید و پای راست خود را خم کنید و پا را نزدیک به ران داخلی داخلی قرار دهید. یک حلقه را روی بند بپیچید و آن را در اطراف توپ پای چپ قرار دهید. بند را ببندید و به آرامی خود را به سمت پایزن بیاورید. به یاد داشته باشید ، با زور نکشید!
Janu Sirsasana
9. Gomukhasana
اگر شانه های شما محکم باشد ، گسترش کامل این حالت می تواند برای بازوهای شما چالش برانگیز باشد.
سعی کنید با هر دو دست بند را ببندید تا راه خود را به حالت نهایی بکشید.
Gomukhasana
10. نیم و یا قایق کامل ، (آردا) ناوازانا
قایق با بند تسمه بزنید و بند را زیر توپ های پای خود قرار دهید و به انتهای بند نگه دارید. پاهای خود را به آرامی بلند کنید و مطمئن شوید که کمر کاملا صاف است .
پاهای خود را به بند بکشید. برای یک نیم قایق ، زانوها را خم کرده و بر روی زمین بکشید ،
(آردا) ناوازانا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 1,320
  • بازدید کلی : 5,294